dissabte, 9 d’abril del 2005

Fama i més

La meva fama com a bitacolaire ha travessat fronteres. Ara ha arribat fins al Perú. Tanmateix em resta una pregunta: Molta fama sí, però, i els diners? :-D

Bromes a banda el tema ve, em penso, d'algú que a la llista Eduadultos va demanar informació sobre weblogs. Primer va contestar l'Imma donant les seves adreces de blogs educatius, però són en català. Després jo vaig donar l'adreça de la meva webquest que per aquelles casualitats de la vida (i per mandra, també) és en castellà [és un treball per un curs de Thales-Cica en castellà: Elaboración de materiales curriculares multiplataforma] i suposo que per això, finalment apareixo en aquesta web.

Més coses. He instal·lat el darrer pedaç de l'Internalmail a Moodle i corre que se les pela. En Ludo va arreglar els bugs que li vaig reportar i ara va d'allò més bé. Molts cursos tindran per tant missatgeria interna i possibilitats de comunicació sense haver de menester correu electrònic. La pega, però, és que això significa més feina per l'administrador (o sigui, per a mi).

Per altra banda he enviat una ponència per al la Jornada Cibersespiral d'enguany. Ho tenia al pensament de fer-ho des del març, però com que va ser tan extenuant ho anava deixant. I ara, al tornar de vacances i veure que encara tenia temps, m'hi he posat, l'he feta i l'he lliurada al límit del termini. A veure si els agrada i me la deixen presentar. Es titula Activitats autoformatives amb Moodle i hi explico el que faig a la part d'autoformació d'un curs semipresencial sobre OOwriter que estic fent.

També estic acabant el projecte final del curs de Flash, em queden un parell de cosetes i el deixo llest. He respost l'enquest que m'han enviat d'Xtec i ja podeu suposar la meva qualificació per "l'entorn" Educampus. Bingo! En efecte ha estat 0 i els he recomanat, com no podia ser d'altra manera, Moodle.