diumenge, 24 d’abril del 2005

curs OpenOfficeWriter

Estic fent un curs avançat d'OOwriter al Moodle. En principi havia de ser un curs quadrimestral, però les circumstàncies de la vida (Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity) l'han fet escurçar a un trimestre. I, és clar, queda molt just. Així que el faig avançat i llestos, anirem més de pressa.

És mig autoformatiu mig presencial: jo els faig una sessió de classe tot i que anem a Moodle a buscar la feina, els exemples, els recursos i les tasques. I tenen encara una altra sessió de treball individual on, en teoria, només tenen a Moodle. L'altre dia va anar prou bé, tot i que sempre n'hi ha un que busca allò que ningú no sap exactament on és i et tornes mico.

M'ho estic passant molt bé i, alhora, estic descobrint el programa. Com que el poso a prova extrema i no peta (vull dir que em surt tot allò que li demano, com si fos el seu parent Bord) n'estic quedant molt content. La única pega que li trobo és que el treball amb taules que és una mica senzill tot i que em sembla que l'han solucionat a la versió 2 que aviat? tindrem entre nosaltres en català.