diumenge, 28 de novembre del 2004

Abiword 2.14 i Moodle

Una setmana de massa feina que no m'ha permès fer el que m'agrada: res. És broma, sóc treballador de mena i m'agrada provar coses noves.
Com ara l'Abiword 2.14 que m'he baixat de sofcatalà perquè la versió anterior em donava algun problema. Per exemple, a l'hora de recuperar arxius recents, des del menú Fitxer, m'apareixia el codi XML en lloc del document WYSIWYG. També em vaig trobar amb què no em deixava obrir un document que havia desat perquè "el codi no s'ajustava a l'estàndard XML" Però si l'havia creat ell!. Sort que al ser codi obert i XML vaig anar trampejant i esborrant línies de codi i, finalment, vaig aconseguir obrir-lo; en cas contrari hagués perdut una horeta ben bona de feina.
No he provat massa la nova versió però diuen que han solventat un centenar de bugs. Esperem que ara vagi més bé.

Quant a Moodle he aconseguit que el servidor em solucioni el tema decembre. Sembla que tenen una versió del locale ca_es mal traduïda i se'ls cola sempre aquest error. Ho vaig esbrinar a través d'una resposta a la qüestió que vaig plantejar al fòrum del curs en català. Així que em vaig posar en contacte amb el hosting i ja ho han arreglat.
Aquesta setmana que ve es presenta interessant, també. He de parlar amb gent interessada en Moodle i proposar-los que en donin publicitat.
I també vull veure què passa amb el mòdul de MI perquè, com que n'hi ha un altre de fet (el van presentar els de Sevilla a la Moodlemoot), no sé com quedarà.
Al curs en català, i d'acord amb en Carles, he obert un fòrum per a què cadascú expliqui en què usa Moodle, a més de per fer cursos a distància. Poden sortir coses molt interessants.