dimecres, 3 de març del 2004

Avui va de Blogs.

Primer un tros de weblog que, tot i que ha tardat, valia la pena esperar. És de la Bea i, com la resta d'actilingua, un lloc de referència pels profes sobre el que es pot fer ara mateix amb Internet. A més, cosa que em fa pujar l'ego, em té als enllaços. Gràcies Bea, jo també t'hi afegeixo!

I segon. Al curs telemàtic hem fet un petit canvi. En lloc de fer primer xats i deixar pel final els Blogs aquest cop ho hem fet al revés. Primer Blogs i la darrera setmana xat. Vaig fer un petit tutorial per aconseguir un Blog gratuït a LaComunitat i el vaig deixar preparat per a la setmana que ve. Però com que estava visible veig que un parell ja s'hi han avançat i el tenen muntat. Això vol dir dues coses:
1) és molt fàcil aconseguir i tenir (mantenir és un altre tema) un Blog a La Comunitat
2) qui no té un Blog és perquè no vol o no sap què és.
Espero que no siguin flor d'un dia. Amb els comentaris, que donen interactivitat, penso que es poden enrotllar.