dijous, 29 de gener del 2004

Quina feinada que m'ha donat! Ara, s'ha de dir que soc tossut i al final me n'he sortit.
Em refereixo al famós Borges: he obtingut un document en format html amb l'estructura que jo volia i, a més, he provat a editar un dels mòduls que el compondran, i també ha funcionat. Res em fa pensar que no me'n pugui sortir del projecte global.

Ara, que ha costat: tota la tarda de dissabte i sempre amb errors. I estonetes d'aquesta setmana. Vaig descobrir que obrint els documents de validaci? em sortia on hi havia errors i, amb imaginaci?, els he anat superant. Per exemple he apr?s que ni els identificadors de secci? () ni els noms dels m?duls (x) han de comen?ar per un n?mero, sin? per una lletra. Que val la pena validar primer l'XML abans d'entrar al Borges perqu? no en treur? l'aigua clara dels errors. I, finalment, que no ho havia fet tan malament per ser la primera vegada, nom?s erros tontos.

Ara que en s? una mica m?s ho trobo senzill i tot, mira.

I ara no sé què li agafa a aquest que no em posa les volcals accentuades. Paciència.