dijous, 8 de gener del 2004

Ha tornat a petar Linux.
He fet el mateix que l'altra vegada que em va petar: instal·lar el paquet RPM per a Borges. Però aquesta vegada, un xic més previngut, havia desat el que necessitava a la partició Windows. I he instal·lat i, així que ha acabat, he sortit i reiniciat (com al vell windows).
I quan torno al meu escriptori havien desaparegut la meitat de les icones i no podia anar al meu directori. He entrat com a root i el mateix. Solució: no perdre els nervis i reinstal·lar. Així que he arrencat l'ordinador amb el cd d'instal·lació i aquesta vegada ha detectat que alguna cosa hi havia perquè m'ha demanat si volia instal·lar o actualitzar. I he provat d'actualitzar. Ha anat fent, s'ha saltat passes de l'instal·lació típica, ha desat algun paquet i ha acabat de seguida. He reinicialitzat i tornat a entrar i, oh sorpresa! el meu vell i estimat escriptori blau tornava a ser a lloc i tot semblava funcionar.
Demà provaré a veure què ha passat amb Borges. Un xic surrealista tot plegat.