dissabte, 29 de novembre del 2008

Comunitat catalana de Mahara

Ahir vaig veure a la web de la Moodlemoot un post d'una noia que anunciava la creació de la comunitat Mahara en castellà, així que vaig anar a mahara.org i vaig descobrir amb sorpresa dos fets:
  • que havien fet una remodelació profunda de la web del projecte.
  • que el meu antic compte ja no era actiu, es veu que han esborrat els vells usuaris i han tornat a començar de zero.
Em vaig tornar a registrar al lloc i, així que hi vaig entrar vaig anar a veure la comunitat en castellà que, de moment, no té massa membres però sí molta empenta.

A continuació vaig editar el meu perfil i vaig crear un grup, la Comunitat catalana de Mahara amb un parell de fòrums: el de la Traducció catalana i un altre sobre Llocs Mahara per compartir llocs on hi ha instal·lat un Mahara i, de passada, per saber per a què es fa servir.



Bé, la pregunta del milió de dòlars és: i on és la traducció catalana? Doncs ara de moment el directori ca.utf8 dorm al meu ordinador tot i que n'he anat enviant còpies per correu als que m'ho han demanat. Però tota la tarda que estic lluitant per dominar el git i connectar-me al de Mahara perquè el seu lloc definitiu serà, a partir de dilluns 1/desembre: http://git.mahara.org

L'estat de la traducció és aquest: tota la interfície de l'usuari està traduïda al català i només falta que algú/alguns/es s'entretinguin en traduir les ajudes.