divendres, 29 de juliol del 2005

Mambo

Ahir vaig esborrar un intent de pujada de Moodle a phobos, vaig netejar la base de dades i al seu lloc hi vaig posar un Mambo. La pujada va ser una mica lenta pel meu tipus de connexió, però no vaig tenir cap problema a l'hora de crear directoris al servidor: tot va anar com una seda. En acabat vaig anar al navegador, vaig escriure l'adreça URL i vinga, a configurar el lloc s'ha dit.

Primer l'instal·lador et demana una sèrie de dades per tal de configurar la connexió amb la BD, en acabat quatre cosetes sobre el lloc, la clau de l'administrador i, au, a córrer. El Mambo va com una seda.

Avui m'he dedicat a explorar les possibilitats del menú d'administració i me n'he sortit prou bé. Fins i tot he començat a fer la meva pròpia plantilla (template). Amb una mica més de temps crec que me'n podria sortir perfectament. Però estic de vacances (o això em pensava jo...)