dissabte, 2 de juliol del 2005

Això no s'acaba (i mira que en tinc ganes)

Ahir, que en teoria començava el tram final del curs i, per tant, començava a respirar una mica tranquil, em van acabar d'estroncar la respiració. Un nou disgust a afegir als molts que enguany m'han donat.

Cada cop perdo més la poca fe que tenia en els polítics. Es deixen menjar per la inutilitat, la burocràcia, el tantsemenfotisme, etc, i la repercussió la rep el ciutadà que els paga el sou.

Avui ja se m'ha passat una mica el cabreig, però ahir estava que treia foc pels queixals. Jo prou que m'intentava consolar amb aquella frase que diu que no atribuïm a la malícia el que pot ser perfectament explicat per la inutilitat, però no servia.

Avui ja estic al punt aquell que com més conec la gent més m'agrada l'ordinador.

Per cert: li he comprat un mp3 al meu fill i les instruccions no solament parlen de Haselfroch sinó també del Red Hat. Un primer pas?