dissabte, 11 de setembre del 2004

Resum de la setmana

Ostres, ja hi tornem a ser: tinc tantes coses que no tinc temps per "relaxar-me" amb els meus experiments. I encara menys escriure a la bitàcola. Així que avui, que tinc una estoneta, faig un resum de la setmana.

Hem coincidit personalment amb en Paco Rivière de Palmcat. Em va demanar un vídeo i, després de tot l'estiu, li he copiat i el va passar a recollir. Només vam xerrar 5 minuts però van ser intensos. És un friki dels Palms i és d'agrair. Si no fos per ell, i gent com ell, no tindriem res en català pels "organitzadors personals" que és el nom normatiu per aquestes petites maravelles. Enguany no m'he comprat agenda en paper i vaig tot el dia amb l'OP apuntant cosetes, al final m'hi acostumaré del tot.

Moodle 1: ahir vaig començar a fer les còpies de seguretat dels cursos. N'hi va haver una que se'm va resistir, a veure dilluns què se m'acudeix per solucionar-ho. La resta molt bé, sense cap problema. M'he "estudiat" el procés d'actualització i abans d'esborrar res vull assegurar-me que tot queda ben desat. El més petit error em costaria perdre la poca credibilitat que tinc.

Moodle 2: en Carles Bellver ha aconseguit crear el curs Català a la web de Moodle. Ja hi estic apuntat i participant en els fòrums. Està tot molt verd, però és que no té ni dies. Estic segur que ben aviat tindrem una bona comunitat en marxa.