dilluns, 27 de setembre del 2004

LaTeX i Moodle

Jo que me les prometia felices a l'hora de fer aparèixer equacions numèriques i/o químiques al Google, m'he desinflat una mica.
Resulta que quan vaig instal·lar el Moodle 1.4.1 vaig activar els filtres, especialment pel TeX, tot esperant poder escriure LaTeX i veure, sense més, les equacions. Però la cosa no va funcionar i em vaig adreçar al fòrum de Moodle. Algú em va suggerir activar el filtre, que ja el tenia activat, un altre que hi posés dos $$ en lloc d'un de sol. I aquí la cosa s'animà. Però només vaig aconseguir veure una icona d'imatge, no la imatge.
Finalment l'Eloy Lafuente em va dir que era problema de seguretat al servidor; que hi ha una variable "system" que impedeix el funcionament d'aquestes petites aplicacions.
Així que m'he adreçat al servei de hosting però no hi ha manera, no canvien el nivell de seguretat. L'opció és tenir un servidor "dedicat", és a dir una màquina per a tu sol. I això val una pasta.
En resum: només em queda una opció: fer-me les imatges de les equacions a "casa" (en local) i penjar-les, en acabat, al servidor. Quina pena.