dijous, 30 de setembre del 2004

desinstal·lació de Nvu

Em va passar l'altre dia i avui m'ha tornat a passar: a l'editar html amb el Nvu m'he trobat que em canviava línies de codi de lloc. Escrivia una línia en la pestanya html, canviava a la pestanya normal i no es veia bé, torno a html i m'havia canviat etiquetes de lloc. Solució: desinstal·lo Nvu.
Potser funciona bé sota Linux, de fet està desenvolupat per a Linux, però amb Hasefroch no va bé.

I com que necessitava un editor d'html m'he descarregat i instal·lat el vell i estimat Arachnophilia. Cap problema.
He reeditat les pàgines canviades, he resolt el problema, les he tornat a pujar i aquí no ha passat res. Aquest editor, escrit en Java, és potent, ràpid i eficaç. La pega és que cal saber codi, i no sempre recordo les etiquetes que calen.

Recordem que no solament edita html, també s'hi pot editar qualsevol arxiu de text, css i, fins i tot, LaTeX. Però en qualsevol cas cal conèixer el llenguatge que es tracti.