dijous, 8 de gener del 2009

6 anyets

Si doneu un cop d'ull a mà dreta d'aquesta pàgina, on diu Arxius veureu que la primera entrada en aquest blog es va fer al gener de 2003, en concret el 9 de gener de 2003, avui fa 6 anys.

Per a mi era un moment d'estudi de les eines de la web, el despertar de la bèstia. Sortíem d'un punt en què el que "es portava" era la instal·lació de programari a les màquines individuals de cadascú i entràvem en un punt de profunda transformació de la nostra manera de treballar: el treball en i a la xarxa. Deixava de ser important el que un (o una) feia i cobrava relleu el que entre tots (i totes) podíem fer.

Com que en aquell moment jo era totalment autodidacta i no sabia massa de què anava tot plegat, em vaig posar en contacte amb una altra persona que en aquell em semblava dominava més el tema que no pas jo: la Bea Marín. Ella m'ajudà en els primers passos de tot això dels blogs i, igual que jo, encara manté el seu blog: Blog d'una profe. Dóno fe que encara que allà hi digui que l'arxiu es remonta a febrer de 2004, com a mínim un any abans ja estava blogejant.

Per què un blog? No ho sé, potser perquè m'agrada. Que per molts anys.

4 comentaris:

Bea Marín ha dit...

... ufff y yo justo que pensaba postear "El blog a muerto; vivan las comunidades virtuales".

Pero ya que insistes... Feliz cumpleaños.

:-)

Jordi Perales ha dit...

Doncs moltes felicitats!

La veritat, he aprés molt més només llegint el teu blog que assistint a segons quins llocs. I tu no et dediques a "ensenyar"? Doncs amb mi ho has aconseguit.

Per molts anys!

Immaculada ha dit...

Enhorabona Joan!
Sis anys! Ja ets un homenet!

Salut ;-)

El Fil de les Clàssiques ha dit...

Felicitas i enhorabona. Avui he descobert el teu bloc a través d'un post que vas fer a la bitàcola Odissea, amb motiu dels sis anyets. Miraré de rellegir tot el que pugui, que segur em serà de profit.