dilluns, 4 d’agost del 2008

CataLaTeX al taller

La darrera gracieta de phobos: a finals de juliol (en concret el 28) vaig rebre un missatge de correu amb tota mena d'explicacions sobre el fet que han canviat la BD de localhost a myphantom3. Això, d'entrada podria ser una bona notícia. Però la realitat és que m'ha desmuntat completament l'SPIP sobre el que corria CataLaTeX. Explicava aquest correu que per seguir fent anar les aplicacions després del canvi de servidor, havien passat un script substituint localhost per phantom3, però molt em temo que això deu poder funcionar amb Moodle o altres programes que tenen un fitxer de configuració centralitzat. Però crec que no és el cas d'SPIP, no ho sé, m'ho he de mirar amb calma i ara mateix no em ve gens de gust. M'emprenya molt que una cosa que funcona deixi de fer-ho d'un dia per l'altre.

El fet, però, és que ara mateix de cataLaTeX només es veu el que va quedar a la caché del lloc (gràcies siguin donades al MSV!) quan van fer el canvi. En aquest punt de l'estiu no tinc massa oportunitat de posar-m'hi, així que ho deixo tot tal com està i espero poder-m'hi posar al setembre. Mentretant m'entretindré en aprendre alguna coseta més de LaTeX.

O potser encara m'animi i, ni que sigui per tocar allò que no sona, em dedico a escriure als de sau a veure si són capaços de solucionar el que han espatllat.

2 comentaris:

Paco Rivière ha dit...

Jo també vaig rebre el missatge, però abans de canviar res vaig comprovar si era necessari i per sort, tot funcionava, així que no vaig fer cap canvi: http://phobos.xtec.cat/friviere/
Així que no entenc res!

admin ha dit...

Només ha canviat la base de dades. si hi tenies res que no fes anar la BD (com ara un DokuWiki) tot ha de seguir funcionant. El que va deixar de funcionar era tot el que tirava de base de dades (Moodle, SPIP, Joomla,Drupal, etc)