dijous, 5 de juliol del 2007

Ubuntu mola

Avui, després de moltes proves i intents, per fi m'he connectat a Internet des de Linux. Era el pas que em faltava per llançar-me de ple a treballar en aquest SO.

Com ha anat? Si recordeu deia en un post de no fa massa que tenia un portàtil amb Ubuntu però que, malgrat els esforços, no podia connectar-me a la wifi. D'ençà d'aleshores no m'hi havia tornat a posar (senyal de bona salut que ara hi torni) així que encara no havia provat el que havia vist en un fòrum d'ubuntaires: calia canviar la codificació Hex (que funciona per win) per Ascii.

Avui ho he provat i no he estat capaç de veure que es connectés fins que m'ha aparegut una avís qeu tenia unes 70 actualitzacions pendents. Primer no hi he caigut, però després se m'ha encès una llumeta: Com collons sap aquesta màquina el que ha passat al món des del darrer cop que m'hi vaig connectar (que és mai, des que me'l vaig instal·lar). La resposta l'he anada a trobar al Firefox, mirant si es connectava a internet i sí, ho fia, ho fa i (espero que per molt de temps), ho farà.

Ja hi sóc!