dimecres, 30 de novembre del 2005

Moodlemoot 2005

Demà comença la Moodlemot 2005 a Las Palmas de Gran Canaria i jo a Sant Andreu del Palomar. Quina llàstima. Ara que l'any passat a Castelló, quan vaig sentir que seria tan lluny ja vaig dir-me: "L'any que ve molt serà si t'hi arribes". I en efecte, no hi he pogut anar.
Raons:
  1. la pasta: jo no m'ho puc pagar
  2. la pasta: la casa no m'ho paga, tot i que finalment el que aprengués hi revertiria
  3. la pasta: és molt lluny i val molts calers.
Espero que la de l'any que ve es faci en un lloc més a propet o, si més no, més accessible.

Hi ha una bona representació catalana: en Marc Alier parlarà del DFWiki, en Jospe Mª Fontana de l'estàndard IMS-Learning design, es parlarà de la implementació en 2 universitats: la Rovira i Virgili de Tarragona i la UPC i els col·legues de la Jaume I parlaran de la gestió acadèmica.

Potser molt universitari pel meu gust, tot i que suposo que hi haurà "passadissos" que és el més interessant d'aquestes trobades. Espero que n'aprenguin força i que tingui algun ressó institucional. Potser algú començarà a pensar seriosament en Moodle i no en llençar diners.