divendres, 18 de novembre del 2005

Canàries (la tornada)

Diumenge, tot just acabat d'arribar, em vaig posar a escriure una valoració de la trobada de Canàries que es pot trobar a l'índex d'aquest lloc. Per això no repetiré el que hi vaig posar. Només explicar que durant la setmana l'Olga ha creat un grup a yahú per continuar amb l'intercanvi. De moment ja som sis.

Amb qui m'he cartejat ha estat amb en José Miguel que té una web sobre estadística que va guanyar un premi del MEC el 2001. Es tracta d'un curs d'Inferència estadística per a Batxillerat farcit de coses interessantíssimes: aplets de Descartes, viewlets de Qarbon, fulls de càlcul, etc etc. No solament està molt ben explicat sinó que demostra tota la potència de l'entorn web de cara a l'ensenyament.

Llàstima que sempre haguem de sortir fora, a webs anglosaxones, per trobar bones webs. Resulta que aquí en tenim i més interessants en molt casos. Només que no les sabem aprofitar.

Una de les coses que li he demanat, però, i aprofitant que també és un moodler, ha estat un tema del que vam parlar. La missatgeria interna. Va dir-me que hi ha molts més missatges interns dels que ens pensem entre els estudiants. Clar, com que no passen per les nostres mans no en sabem res. Però l'administrador pot anar a la BD i mirar el tràfic. N0'hi ha molt. El dilluns ho miraré jo també.

És curiós això de la missatgeria. Sense explicar a ningú el funcionament m'he trobat una pila de missatges d'alumnes. això vol dir que en saben més que nosaltres i que utilitzem el messenger i companyia de forma habitual. Y yo con estos pelos.