dijous, 24 de novembre del 2005

Marató OO

Aquest cap de setmana se celebra una marató de traducció de l?OO al català/valencià/balera/andorrà.
Evidentment no hi participo perquè ni tinc els coneixements ni l'experiència necessaris per fer una cosa d'aquestes. Però n'espero els resultats amb candeletes. Ja tinc ganes d'instal·lar-me l'OO 2 i veure com funciona. En tinc un d'¡instal·lat en anglès en una màquina de la casa i va prou finet. També l'he provat del DVD live de Knoppix 4 i té molt bona pinta. Però no hi ha res com posar-lo a prova de veritat: amb una feina que t'espera per ahir i que ha de quedar perfecta.
A veure si ens el porten els reis!

Nota: Quan tingui temps (jua, jua!) vull fer 2 coses: un tutorial explicant com funcionen els RSS, els lectors de RSS i llurs bondats en el seguiment de cursos de Moodle. I quan ho tingui em dedicaré a fer-me iPods, RSS de veu, en lloc d'escriure, que tinc la punta dels dits vermella, ja.