dilluns, 17 de novembre del 2003

Increible, pero cert: estic escrivint des del navegador Galeon, que ve amb el Gnome, que al seu torn ve amb la metadistro Gnomelive.

Em vaig comprar una revista massa t`ecnica per a mi, per`o portava un live-cd amb Gnome i les actes del Congres d'Hispalinux. Vaig provar el cd a casa i se'm penjava.
Per`o ara l'he provat en un ordinador m´es potent i l'ha carregat. Es-pectacular l'escriptori d'Gnome. He estat tafanejant una mica pels programes i m'he entretingut en el de connexio a xarxa, l'he configurat i...
Bingo! Ha funcionat, he entrat a Internet.
Primer a Barrapunto. Em pensava que no fos una p`agina desada, per`o he vist que no, que les not´icies eren d'avui. En acabat me n'he anat a Vilaweb, i tamb´e. En fi, una nova fita assolida pel nostre cabut hacker, ´es a dir, jo.

Estic molt content, perque es la primera vegada que entro a Internet amb Linux. Tot i que el merit ha estat configurar la connexio amb xarxa, cosa que fins ara tampoc havia pogut. Pero me n'he sortit i es que soc bo, perque negar-ho.