dimarts, 30 de setembre del 2003

Poques novetats: la feina és tan extenuant que no tinc esma de fer res més. Després de la currada del cap de setmana ara em trobo que potser ha estat en va. Bé, no del tot, però sí una mica. Hi ha coses que mai m'explicaré.

Parlant d'una altra cosa: segueixo fent posts al fotolog. Hi vaig penjant fotos de l'estiu i, de passada, recordo les vacances que tan llunyanes em semblen (i tot plegat només fa 1 mes d'això).

Molt interessant l'article "Programari lliure en el sector públic" publicat per Softcatalà. Clarifica conceptes del tipus programari lliure, codi obert, llicències, etc. Explica exemples d'Extremadura i Brasil i parla dels avantatges.
Acaba amb aquesta conclusió : La llibertat i el control que proporciona el programari lliure per fer modificacions, distribuir-les i desvincular-se d'un únic proveïdor són atractives per a qualsevol administració, que en cap cas hauria d’acceptar solucions tecnològiques per a les quals només hi ha un únic proveïdor.