diumenge, 23 de maig del 2004

Més Arachnophilia

Tots aquests dies he estat treballant amb Arachnophilia. Després de configurar-lo m'hi he posat en serio a treballar i va molt bé. Si alguna cosa es desgavella és culpa meva perquè provo ordres sense saber de què van i fa el fa. Però sempre ho arreglo i me'n surto.
L'altre dia vaig editar l'entrada RSS amb ell, però no fa més que un editor de text tipus bloc de notes. Res a veure, per tant, amb el famós Quanta (sota Linux) que és capaç de presentar-te les etiquetes per html o docbook.

També em vaig entretenint i fent cosetes amb LaTeX. He aconseguit fer una plantilla molt reeixida d'article que inclou tapa amb resum i sense número, pàgina índex sense número i a partir d'aquí pàgines amb capçalera amb nom de secció i subsecció i peu amb pàgina. em queda encara posar el total de pàgins que va en un altre paquet que m'he baixat.
Els resultats són, en dues paraules, im presionants.

He provat un parell de live-cd al portàtil, el conegut Guadalinex del que ja vaig parlar, i de Mandrakemove. Cap dels dos, però, ha estat capaç de detectar el mòdem. És la meva maledicció: Linux sense Internet.
Hi ha una cosa que no acabo d'entendre. Guadalinex no em deixa veure el contingut del disc dur (Windows) i en canvi amb Mandrakemove puc llegir i veure arxius, però no escriure-hi. Penso que té a veure amb històries de permisos de root o cosa semblant.