dimecres, 22 d’octubre del 2003

Més Tomsrtbt. Arrenques l'ordinador amb el disquet i s'engega la consola. El problema és saber quines ordres donar-li. Avui, amb l'ajut dels apunts del Pedro Reina he fet alguna coseta més. Per exemple: he canviar de directoris (me n'he anat al usr/man), n'he creat un de nou amb l'mkdir, he llistat el contingut (amb ls), he esborrat el directori (rmdir) però no me n'he sortit de crear un document de nou (teòricament amb touch prova.txt) i encara menys editar-lo. Però tot arribarà.

Quant a Moodle estic acabant la traducció de les ajudes dels Tallers, que són una cosa complicadíssima, i que m'ha costat molt d'entendre i, lògicament, de traduir. Ahir vaig veure que basat en el mòdul de Glossari han muntat un repositori de cursos. Ara mateix n'hi ha un en castellà anomenat "Moodle para estudiantes". Així que ni curt ni peresós em vaig baixar el mòdul i me l'he instal·lart en local. Funciona molt bé, tot i que no és encara estable i va a banda de la versió estàndard. La pega és que encara hi ha moltes coses en anglès, de manera que m'espera més feina.