dissabte, 6 de maig del 2006

Moodler blog

Avui que buscava per Google l'adreça del dfwiki m'he trobat amb una bona sorpresa: el Moodler blog, un blog que com el seu nom indica pertany a un moodler, a un tal Aníbal (potser a Aníbal de la Torre?).

No té una activitat frenètica però els post que hi ha són sucosos, interessants i ben treballats. El darrer parla de les MoodleMoots, així en plural, perquè relaciona l'anglesa que organitza l'OpenUniversity amb la presència de déu-nostre-senyor en Martin Dougiamas, la francesa i, com no, la tan nostrada MoodleMoot 2006 a Tarragona. Hi ha l'imatge del cartell que és molt guapo i no em puc estar de reproduir aquí mateix:


Ara, però, m'ha agafat la "pàjara" (producte del meu estat de nervis alterat) de pensar què passarà si no m'hi deixen anar. Seria bo, un membre del comité científic de la trobada castigat a no poder-hi anar pels poders fàctics.

Però segur que hi vaig, que m'ho descomptin del sou si volen, se me'n fot. L'any passat no vaig anar a Las Palmas per la pasta, però enguany no tinc excusa per faltar a Tarragona.