dimarts, 30 de maig del 2006

Feedreader 3.02

Fa tres dies, dissabte passat, vaig escriure un post sobre Feedreader 3.01. Hi xplicava que vaig enviar el fitxer de traducció als autors del projecte. Doncs bé, m'han contestat reportant dos petits problemes:
  1. faltaven cadenes, bé items perquè és xml, per traduir. Resulta que en pocs dies han passat de la 3.01 a la 3.02 i no me n'havia adonat. Cap problema, les he afegit i llestos.
  2. la codificació havia de ser UTF-8 i no iso-8859-1. Aquí sí que l'hem pringat perquè no me'n surto amb això de les codificacions. Jo havia provat la iso al programa i em funcionava perfectament, però es veu que per distribuir-ho havia de ser l'utf. Bé, cap problema ni vergonya: li vaig escriure al programador de Feedreader adjuntant-li la nova traducció i explicant que no sabia com passar d'una codificació a l'altra.
Avui he rebut resposta. Ell mateix ha hackejat el fitxer i l'ha passat a utf, me l'ha adjuntat, l'he instal·lat i cap problema. A més, m'ha dit que la setmana que ve ja inclouran aquest llenguatge a la distribució del programa.

Així dóna gust de treballar. Amb gent amb empenta i ganes de fer coses.
Per cert, podeu descarregar la nova versió des d'aquí.