dissabte, 2 d’octubre del 2004

Més LaTeX

He retornat al vell i estimat LaTex per fer alguna presentació per la feina i me n'he sortit prou bé. Però, com a esperit inquiet (o cul de'n Jaumet si ho preferiu) he tornat als meus experiements.

Havia vist en un llibre sobre LaTeX (em sembla que és l'únic en castellà) que hi havia un paquet anomenat {web} que servia per fer presentacions. Però no és al repositori del meu MiKTeX així que, per no liar-la, vaig seguir buscant i vaig veure que hi havia {beamer}, un paquet d'un alemany que també feia presentacions. Des de la pàgina d'inici del projecte, on hi podeu trobar alguns exemples, la cosa pintava molt bé. Així que me'l vaig descarregar (aquest sí era a Rediris), instal·lar i provar de fer-lo córrer. No va anar.

Així que vaig fer les coses ben fetes, és a dir, vaig fer primer les coses básiques: llegir la documentació (un costum que no tinc). En concret els paquets requerits per a que corrés beamer, i vaig veure que me'n faltaven dos. Avui me'ls he descarregat i instal·lat, i el primer que he fet ha estat provar si anava. I sí, ha funcionat perfectament.

Conclusió: m'esperen unes bones estones fent anar allò que no sé, però que al final em surt. Més diversió garantida.