dijous, 28 d’octubre del 2004

demà me'n vaig a la Moodlemoot

Avui ha estat un dia dur perquè m'he adonat del poc evolucionats que estem. Tot i la primíssima capa de vernís que ens recobreix a sota hi ha aquell antropoide poc evolucionat que respon als instints socials més bàsic: ànsia de destacar a la manada, intent de dominació dels febles, intent de reordenació de la jerarquia del grup, etc.

És dur. Un que pensava en termes "humans" com ara cooperació, intent de trobar punts en comú, positivació de les idees, etc i es troba amb la selva. Fort i frustrant. Costa de superar-ho.

Però m'he fet un tè, he encès una barreta d'encens, m'he posat musiqueta chillout i ara només tinc ganes d'anar-me'n, demà, a Castelló a la Moodlemoot Spain 2004.

Un altre món (espero). Un món on el treball en grup i cooperatiu és la clau de la supervivència. Un món d'humans.