diumenge, 10 d’octubre del 2004

LaTeX i Moodle

Si en el darrer post sobre el tema era molt pessimista, en aquest estic eufòric. Perquè me n'he sortit.

Ja he aconseguit que un cop escrita una equació en LaTeX el Moodle la mostri com imatge, com ara aquesta:


Com m'ho he fet? Amb tossuderia i molta ajuda.

Tossuderia perquè he "perseguit" Haller Javier Bracho, un moodler veneçolà, que em donà una pista. Com que veia que no seguia intervenint al fòrum li vaig enviar un missatge de correu. I em contestà, i n'hi vaig tornar a enviar un altre i em tornà a contestar. Així 5 vegades fins que, seguint les seves indicacions, ha funcionat.

El truc ha consistit en canviar una variable system per una altra shell_exec. Però no solament és cercar i reemplaçar, no. També calia canviar la sintaxi perquè una i altra funcionen diferent.
Però seguint les indicacions de'n Haller Javier ho he aconseguit. Ara li he demanat per penjar directament els tres fitxers php modificats al fòrum de Moodle en castellà a disposició d'altres "mostrencos" com jo.