dimecres, 12 de maig del 2004

Primera experiència amb LaTeX

Feia uns dies que m'havia baixat MiKTeX, el paquet de LaTex per a Hassefroch però no em venia de cara instal·lar-lo. Però ahir, finalment me'l vaig instal·lar. I a causa de la meva absoluta ingnorància sobre el tema (només havia llegit alguna introducció) vaig començar pel més pesat: mirar-me les ajudes del programa. Una de les coses que deia era que necessitaves un editor de TeX, que podia ser el mateix Bloc de notes, però que n'hi havia de més potents i adaptats. En concret recomanava TeXnicCenter, programa que em vaig baixar.
I aquest matí, tornem-hi a llegir l'ajuda a veure si m'aclaria. I, al final, m'he posat a potinejar-lo una mica i editar un petit arxiu tex que he tret del tutorial, l'he pasat a PDF i aquí en podeu veure el resultat. Senzillament espectacular: no solament ha passat correctament el contingut, ha generat un índex i ha posat marcadors al pdf.
Ara només em queda aprendre'n ;-))