diumenge, 5 de setembre del 2004

Poques novetats

Des que he tornat a treballar se m'ha acabat el temps per a experiments. I això que n'he de fer una, i de grossa.
He de canviar la versió de Moodle que tinc corrent al servidor i passar de la 1.2 a la 1.4: en un any s'ha avançat prou!
Ja sé les passes que he de fer: en primer lloc còpia de seguretat de tot plegat, en acabat esborrar tots els scripts en php i al mateix directori pujar el nous scripts. Aleshores tornar a pujar el config.php i (si déu, alà o digues-li-energia vol) arrencar el lloc des del navegador i anar a la pàgina de configuració del lloc. Senzill, oi?
Em fa una mica de respecte, sempre penses que fallarà alguna cosa i no te'n sortiràs. Recordo que vaig actualitzar al meu ordinador i corrent en local de la 1.1 a la 1.2 i no hi va haver cap problema. Però quan una pila de gent en depèn la cosa és més seriosa. Així que m'armaré de paciència i ho provaré a veure què passa.
I un cop torni a funcionar a veure les moltes novetats que anuncien. I explicar-ho!