diumenge, 6 de febrer del 2005

LaTeX

Aquest cap de setmana plujós m'he dedicat a repassar coses de LaTeX i a acabar un treballet per dijous. La meva manera de treballar és normalment aquesta: començo una cosa, miro documentació, una cosa em porta a l'altra i, al final, ja no recordo què és el que havia de fer. Això sí: entremig m'ho he passat la mar de bé.

He estat mirant coses del paquet fancyhdr i he aconseguit capçaleres i peus simètrics per a documents escrits a les dues cares: un goig. També he estat repassant coses de tipus de lletra (altrament i mal dites fonts) i me n'he baixat una anomenada Antiqwa Torunga que és d'allò més bonica, és una llletra amb serif que fuig de la típica Times.

Segeuixo afegint coses a cataLàTeX Poquet a poquet hi publico articles sobre els temes que més em preocupen i que vaig aclarint>: capçaleres i peus, tipus de lletra, etc. He enviat un article a Puntbarra anunciant l'obertura del lloc web. A veure si el publiquen.

També m'he baixat una rpm per a Linux. Es tracta de la d'un programa anomenat TeXmacs que permet editar LaTeX, que original, oi? Demà provaré a veure si es deixa instal·lar.