diumenge, 6 de juny del 2004

Thunderbird i més programari lliure

Avui, finalment, m'he instal·lat el gestor de correu Mozilla-Thunderbird 0.6. Feia dies que me l'havia baixat però com que no podia accedir al "meu" ordinador (vaig de prestat) no l'instal·lava; però avui, que ja em trobo més bé, m'he arrossegat fins a la meva vella, antiga i estimada màquina i l'hi he donat material nou.

Qué bé! Quin programa més ben presentat i funcional (tot ha anat bé a la primera!) I lliure (i de franc) i en català.
Ara ja tinc l'IE i l'Outlook arraconats essent substituïts pels Mozilles corresponents.

Del Firefox ja en vaig parlar, i ara, quan conegui una mica més el Thunderbird, ja us en faré cinc cèntims. De moment ja puja i baixa correu, només cal personalitzar-lo i fer-me'l meu.

I més programari lliure: sembla que els brasilers van forts amb el programari lliure. Avui en Gilberto Gil diu que cal una "reforma agraria" al camp de la propietat cultural. Tot això al sí del 5è fòrum internacional de S.L. de Porto Alegre (Brasil)

De tota manera tot plegat és una mica estrany: aquest fòrum està patrocinat, entre d'altres per IBM, HP, etc. Em sembla que no n'hi ha un pam de net en tot plegat (estaratègies empresarials per desbancar al gegant de les finestres?).
Mentre tant aprofitem-nos tan com puguem perquè el S.L. pot donar molt de joc.