diumenge, 30 de novembre del 2003

10 dies sense escriure res! I és que m'ha passat de tot i no m'hi he pogut dedicar gens.

Només ahir m'hi vaig posar una mica, i aquest matí una altra estona. En què? En Linux.
Pel curs em vaig haver d'instal·lar els paquest del Koffice i vaig estar-ne provant les aplicacions. Conclusió: res a envejar a M$, fan de tot i, de moment, no es pengen. Tot plegat vaig estar-hi un parell d'horetes, però em vaig fer una equació, un document de text i una presentació. Potser és perquè porto un bon bagatge sobre aplicacions ofimàtiques, però el vaig trobar senzill i potent.
Ara només em falta entrar a l'OpenOffice.

També vaig estar trastejant amb el docbook, i el que trobo a faltar és com personalitzar el full d'estils i que surtin pàgines amb un mínim disseny. Ja tinc una pista i diferents tutorials. Aquest Nadal m'hi dedicaré una mica més.